poniedziałek, 23 maja 2011

cześć! dzisiaj postanowiłam wkleić wam kilka zdjęć z mojego wczorajszego spotkania w częstochowie. w jurajskiej był akurat jakiś dzień z lego czy coś w podobie, więc nazbierałyśmy z kasią zdjęć z różnymi postaciami :D oprócz misia był też widelec reklamujący multifood i szalony naukowiec-ludzik lego, ale zdjęcia są poprzekręcane, a mi nieee chce się teraz tego zmieniać :D
strój akurat niespecjalnie na pokaz, bo po prostu miało być wygodnie (trochę za gorąco, ale w szortach znowu było mi zimno :>). a więc wygodnie jest!





(pasiak - cubus, spodnie - rynek, na metce mam CTM MODA, naszyjnik - house, torebka - mizensa, ucięte białe trampki - h&m)

Strój niekoniecznie na pokaz na blogu, ale akurat coś mi strzeliło. Do tego wcięło moje fotki z Wrocławia, które chciałam pokazać wam w pierwszej kolejności, no ale nic :) Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz